-
In welke prijscategorie val ik?
USC kent drie categorieën leden met daaraan gekoppelde tarieven. Bekijk de uitgebreide categorie-indeling.
-
Kan ik als niet-student ook bij USC sporten?
Ja natuurlijk. Gezellig! Je moet wel minimaal 16 zijn.
-
Ik ben nog geen lid, maar ik wil graag proberen of USC iets voor mij is.
Leuk dat je bij USC wilt komen sporten! Ben je nog niet eerder lid geweest, check dan het proefabonnement bij USC. Daarmee kan je 3 keer sporten voor €15,-.
-
Verkopen jullie ook maandabonnementen?
Het Flexabonnement is een maandelijks opzegbaar abonnement. Als je dit abonnement vóór het einde van de maand stopzet, wordt er in de nieuwe maand niet meer geïncasseerd, tenzij de opzegging geschiedt in dezelfde maand als waarin het flexabonnement is aangeschaft. In dat geval loopt het abonnement af op de laatste dag van de maand volgend op de maand van aanschaf.
Doe je niets, dan loopt je Flexabonnement gewoon door en incasseren we rond de 2e van de nieuwe maand.
-
Ik ben lid van USC. Kan ik iemand meenemen om kennis te maken met USC?
Ja dat kan. Hij/zij kan voor €15,- een proefabonnement aanschaffen, zolang hij/zij nog niet eerder lid is geweest van USC of al gebruik heeft gemaakt van een proefabonnement.
-
Ik heb een cursus gekocht, maar kan toch niet deelnemen. Kan ik de cursus afzeggen en het cursusgeld terug krijgen?
Bij annulering tot twee weken voor aanvang van een cursus ontvang je het volledige bedrag terug. Ook in geval van blessure of langdurige ziekte wordt cursusgeld gerestitueerd. Dit moet je wel op tijd aan kunnen tonen door middel van een officieel bewijs. Stuur je verzoek naar usc@uscsport.nl.
-
Kan ik een proefles volgen van een cursus?
Nee, dit is niet mogelijk.
-
Ik wil inloggen op Mijn USC, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Als je lid bent van USC, dan heb je automatisch een USC-account. Weet je je wachtwoord niet? Stel je wachtwoord opnieuw in door in Mijn USC op ‘Je wachtwoord vergeten?’ te klikken.
-
Ik ben lid, maar mijn emailadres wordt niet herkend als ik inlog op Mijn USC. Wat moet ik doen?
-
Ik kan geen reservering maken. Wat moet ik doen?
-
Ik heb een online aankoop gedaan maar geen bevestiging ontvangen. Sta ik wel ingeschreven?
Als je geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met usc@uscsport.nl.
-
Vanaf wanneer is mijn abonnement (maandelijks) opzegbaar?
Heb je een doorlopend jaarabonnement? Dan wordt je abonnement na 11 maanden, gerekend vanaf de startdatum, maandelijks opzegbaar.
Heb je een doorlopend Flex-abonnement? Dit abonnement is maandelijks opzegbaar. Als je een Flex-abonnement opzegt in dezelfde maand als waarin je hem hebt aangeschaft, loopt het Flex-abonnement af op de laatste dag van de daaropvolgende maand.
Wil je precies weten wanneer dat is? Check het in je account op Mijn USC. In je profiel onder “Mijn aankopen” vind je bovenaan jouw actieve abonnement(en).
Al onze seizoens- en toegangsabonnementen hebben een vaste einddatum en lopen automatisch af.
-
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
De annuleerknop kun je vinden in je profiel in de ‘Mijn USC’-omgeving, onder ‘Mijn aankopen’. Let op: de annuleerknop is alleen te gebruiken bij een incasso-abonnement.
-
Kan ik mijn abonnement bevriezen of beëindigen als ik ziek of geblesseerd ben?
Ja, dat is mogelijk, conform onze algemene voorwaarden. Dien je verzoek wel zo snel mogelijk in bij onze ledenservice: usc@uscsport.nl. Vergeet niet een bewijs van blessure mee te sturen.
-
Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten als ik op vakantie, of voor mijn studie/stage naar het buitenland ga?
Nee, dit is niet mogelijk. Wil je een flexibel abonnement dat na de eerste maand maandelijks opzegbaar is? Ga dan voor een Flex-abonnement!
-
Ik heb geen toegang meer tot mijn UvA-/HvA-/Inholland-account waardoor ik niet meer kan inloggen op My USC. Wat nu?
Als het niet meer lukt om in te loggen op My USC via de SURF-login kan je contact opnemen met universumbalie@uscsport.nl voor nieuwe inloggegevens. Let op! Maak zelf niet een nieuw account aan als het inloggen niet lukt.
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er bij USC?
Er kan momenteel betaald worden met Visa, Mastercard, Maestro en IDEAL. Het is niet mogelijk om aan de balies met contant geld te betalen.
-
Ik heb geen Nederlandse bankrekening. Kan ik dan bij jullie een abonnement afsluiten?
Heb je een IBAN-rekeningnummer? Dan is het mogelijk om ook hiermee een incasso-abonnement af te sluiten.
Heb je geen IBAN-rekeningnummer maar ben je van plan om een Nederlandse rekening te openen? Neem dan contact op met usc@uscsport.nl.
Anders is er nog de mogelijkheid om een ’15x toegang’-abonnement af te sluiten.
-
Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen wanneer ik ga verhuizen?
-
Waar vind ik de factuur van mijn betalingen/aankopen?
Deze kan je downloaden in de webversie van ‘Mijn USC’ onder het kopje ‘Aankopen‘. Let op! In de My USC-app is dit niet mogelijk.
-
Ik heb een klacht, hoe dien ik die in?
-
Mijn vraag staat er niet tussen, waar kan ik terecht?